onsdag 17. mars 2010

Et skred av gamle LO'er

Thea i Indonesia 2005
Mammas lille engel


Prinsessa mi

En av mange fotoseanser




Ellas første høst





Mamma sin gogutt!






På trappa hos far på Kløkstad




Oliver og Pelle Politibil







Disse 2 har vært bestevenner fra dag 1 :)









Thea jobbet i badeteateret på badeland i 2008. Oliver var å så på en sjørøverforestilling.








Pønimor









Ella Bella Supersnella

Her kommer et av flere innlegg med gamle scrappesider.
Kvaliteten er så som så. Jeg er blitt flinkere til å ta bilder av det som er nytt.
Her har tom noen av bildene gjenlys av blitzen, tjihi! Godt å se at man utvikler seg til det bedre etterhvert.
Jeg må lære meg å bytte bakgrunnsfarge på siden min her. Bildene med hvit ramme forsvinner litt ser jeg.
Akkurat nå har jeg ryddet unna srappetingene fra stua. Blir vel en liten stund til jeg tar det frem igjen. Har et stort ønske om et eget scrapperom! Det er drømmen altså.
Nå må jeg ha alt stående fremme på spisebordet i stua. Ikke helt ideelt kan man jo si.
Lillepia på 2 år finner all stæsjen meget interressant.
Nå skal jeg begynne å ordne meg. Skal på ei ekstra seinvakt idag. Til gjengjeld får jeg fri søndag i påskehelga. Herlig!
Ha en fin dag.









3 kommentarer:

  1. Så moro med blogg Lena! Veldig imponer over scrappingen din! Lykke til med siden din. Klem Ann T

    SvarSlett
  2. Mye flott her, Lena :)
    Legg det inn på TreL.no sin blogg :D
    Kleeeem

    SvarSlett
  3. Mange fine LO'er Lena!!!
    Synes du får til denne bloggingen helt fint!!

    SvarSlett